Boojatjacka!

Hejs,
Sitter här och är massa sugen på mina nudlar som jag har hemma hos Diana, men hon är inte hemma just nu så jag kan inte hämta dom. :/
Ska ner till kvantum senare idag och köpa mig en kaffe och mer nudlar ;-D För det är ju såååå jävla gott! ;o
Idag vaknade jag runt två, as usual :/ så läste jag mina sms jag hade fått, sex stycken.. (y)
Ungefär alla handlade om att jag skulle vakna och gå till skolan.. :p Men inte det..
Nejnej, inget att skriva om idag. Kanske skriver ikväll eller något :)
Ska göra kaffe och sen ska jag nog dra mig hem till Diana :)


Jag vill att det ska vara massa varmt så man kan sola! :)
Tj!pp!

Kommentarer
namn? Savefors ♥

Tycker att du kan komma hit med kaffe till mej :D



<3<3

2009-06-04 @ 15:05:11
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0