Vart hos Jenny! :)

Hejs!
Kom hem för en stund sen, jag har varit hos Jenny och haft det trevligt! :)
Satte oss i sängen och bara pratade :)
Pratade lite om Rickards begravning och om hur det var oså, Jenny var ju inte där.
Sen pratade vi om mycket annat ;-D haha!
Hade stannat hos henne längre egentligen men eftersom att mamma och pappa ska jobba imorgon så var de tvungna att hämta mig vid 12.
Skulle egentligen träffat Frida idag men hon vart grinig och trött idag så jag sa att vi kunde träffas imorgon istället, så jag åkte hem till Jenny. :)
Imorgon Ska jag, Frida, Kajsa och deras mamma in till stan och köpa varsin pendel oså.
Är ju fruktansvärt fascinerad av spådom så det ska jag köpa mig imorgon.
Det är just därför jag har längtat tills onsdagen :p :)
Mer vet jag inte vad vi ska göra.. Det får vi se då. :p
Sitter just nu och äter rostat bröd och pratar med Diana på msn. :-D
Vet inte om det händer nåt idag, vem vet, Frida kanske ringer och ber mig komma och möta henne för att hon har tråkigt? :p
Blev torpa en sväng med Natz, Tony och Robin för Robin skulle hjälpa mig att köpa cigg förut.
Gött att komma ut en stund iallafall :)
Nejnej, nu ska jag kolla film!

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Klart :D

2009-07-22 @ 10:57:25
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0