Dopet! :)

Hejs!
Idag har det varit dop och det var heltrevligt! :)
Fick träffa Camilla och Mattias nya hund Vimsa, och den var hur fin som helst! ;o
Det var nästan att jag tog med henne hem för att hon var så sööööt! ;o
Oså ska jag passa henne nästa lördag då jag ska sova hos syster! :)
Trodde först att det skulle vara jättepisamt att stå där uppe när alla satt och tittade på, men det var det ju inte så det är ju ett plus :p :)
Efteråt fikade vi oså och hade allmänt trevligt :)
Lekte med Tindra, Linus och Amanda, de sprang runt mig och sedan jagade de mig och slog mig på röven! xD haha!
Så söta små barn! :-D
Efter att alla hade åkt och vi hade låst åkte vi hem till Camilla och Mattias och hälsade på den lilla hunden!
Jag kan fan inte komma över hur söt hon är!
Hon är ungefär 8 veckor och pytteytte liten! Ååååh jag vill ha henne! :p
Nej, jag tror att jag snor med henne på lördag! Hihihi (a)
Dopet var iallafall kul och jag slänger in några bilder lite senare i inlägget :)

Idag ska jag träffa Frida för hon har blivit frisk! ;-D
Vad vi hittar på vet jag inte än, måste hämta mina nycklar som jag glömde hos Jenny förut också..
Tror att mamma kör ner till Marie och hämtar dom så snart pappa kommit hem med bilen :)

Nu kommer några bilder :)

Prästen, Mattias, Camilla, Tindra, Tommy, Theo och jag! :)


Prästen, Mattias, Camilla, Tommy, jag.
Tindra och Linus står och tittar på medans Theo får vatten på huvudet :)


Prästen, Mattias, Camilla, Tommy, jag och Theo och Tindra ger mig ett papper :p
(Jag ser förjävla glad ut ändå.. xD)


Hasse, Jenny och Linus! :)


Marcus, Daniel, farmor och lille Niclas :)


Robin och jag :)


Mattias och Mattias :p


Mattias kusin Sara och lille Theo som har somnat :)


Faster Lena! :)

Jag och en ledsen Theo. :p :)


Sista kortet blir på Vimsa! :-D


Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? Sabine - Ab imo pectore

it's done!! and it's awesome so far :D

(den blev inte klar..)

det står varför, och finns bilder i bloggen nu!

2009-07-28 @ 22:28:16
URL: http://enibas.blogg.se/
namn? Sabine - Ab imo pectore

tack!! jag älskar den redan :D

2009-07-29 @ 14:24:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0