Seg dag..

Hejs!
Idag har det varit begravning för Rickard..
Hemskt var det men man är ändå rätt glad över att det är över nu och att han säkert har det bra! :)
Efter begravningen ställde vi oss utanför med alla andra och sedan gick jag, Frida och Stina till mona lisas och köpte cola :)
efter det satte vi oss på torget med Sarah och Sophia! :) Jättekul vart det ju när en geting attackerade Sarah, fan va kul det var när hon gapade mamma med en vanlig röst, inte sådär pipig som man brukar få! xD
Kenth kom och hämtade upp dem oså började jag, Frida och Stina traska hemåt i värmen.
Jobbigt? Som satan! ;o
Stina & Frida gick hem till sig och jag hem till mig :)
Kollade först på en film som heter "Laid to rest" - vilken inte var bra och den hade inga bra skådespelare! och sen gick jag och åt och sedan gick jag och kollade tv och somnade! (a)
Vaknade vid en 8 och kollade tv och åt igen och var nyss på torpa med Robin.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska ringa Robin om en stund och sen vet jag inte.
Uppdaterar väl senare om jag har tråkigt.. (y)

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0