Otroligt boooring!

Hejs!
Har extremt jätte tråkigt just nu..
Ringde nyss Frida men hon satt och kollade på King Kong och den slutar inte försen 00:40 och klockan är 23:00 just nu såå :p haha!
Ska ringa henne senare om jag fortfarande är vaken.. :) :p

Anyway, träffade henne i några timmar förut :)
Kom hem till henne efter att vi träffats utanför mig (a) ( var lite seg idag ) :p
Hon skulle diska så jag satte mig och pratade lite med Kajsa oså sen blev det en kopp kaffe med Frida, Kajsa och Daniel, deras bror när Frida var klar.
Sen hoppade Frida in i duschen och jag la mig i sängen och somnade och vaknade väl en timme efter att hon var helt klar :p
Kollade tv och sen var jag så trött att jag gick hem och kollade 2½ men.. :p

Funderar på att ändra om i rummet lite eller nåt för att fördriva tiden..
Fast iofs så är det ju ganska sent för att flytta på sängen och hyllorna jag har.. :/
Jaja, vi får se vad jag hittar på :)
Nu ska jag iallafall tigga till mig en cigg av mamma och sen blir det väl tillbaka till datorn :p

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0