Nyvaken & tuttpaiiin!! :(

Hejs!
Vaknade med en fruktansvärd tuttpain nyss, 10 i 4 (a)
Nog för att jag hade ont igår men inte såhär mycket. :(
Kan inte röra på dem ens. :( :p
Aja nog snackat om bröst nu :s :p
Vaknade av ett sms av Pontus, som man inte har hört av på flera månader.. :)
Så jag sitter och snackar med honom nu och dricker kaffe samtidigt som jag bloggar ;-)
Hihi :) Idag är det fallens och jag vet inte om jag ska dit, Frida ska dit med Kajsa iaf.
Jag tror inte att jag ska åka dit iaf, förra året fick jag ta hand om Sandra som var stenpackad och hade klackadojjor på sig och gick nere vid hamnen och fastnade med klacken mellan springorna på bryggan typ. Fan va jobbigt det var!
Men detta året kommer ju inte vara likadant eftersom att jag antagligen inte ska dricka om jag åker dit :)
Igår blev det att vara med Diana, Emily och Dragos en stund och sen stack jag hem och sedan ringde jag Frida och träffade henne. Satte oss vid tärnan och grillade marshmellos ;-D, det var jag, Frida, Kajsa, Pi och Nicke :) senare kom även Eddie och Niclas och tjöta lite :)
Efter det gick jag och Frida på en promenad och sen gick vi hem till Sarah och tjöta en stund och sedan sätte vi på "En prinsessas dagbok 2" :)
Men jag vart så jävla trött att jag gick hem lite innan den vart slut så Frida gick med. :)
Nej nu ska jag ta mig en cigg :)

It's just the way it is, I still care for you..


Someday you'll see :) <3

Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0