Köpt mig en pendel :)

Hejs!
Kom hem för ett tag sen, har varit inne i stan med Kajsa och hennes mamma.
Frida skulle egentligen också med men hon har gått och blivit sjuk :(
Gick in dit iallafall och kollade på allt som fanns i affären, sjuuukt fina stenar och sånt fanns det. :)
Köpte mig en pendel som är lila och Kajsa köpte sig en genomskinlig och Frida fick en blå. :)
Slänger in en bild på pendeln jag köpte också lite längre ner. :)
Ska dra dit fler gånger och köpa några böcker och mer saker någongång! :)
Det är fan så sjukt att stenar kan vara så fina egentligen! ;o :)
Har iallafall använt den lite och svaren den gav var massa bra! :p hihi :) (a)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Kanske skulle träffa Kajsa eller nåt senare, men vi får se. (:
Nu ska jag iallafall göra i ordning ris, curry, kycklingfilé, babymorötter och broccoli (som är så fruktansvärt gott!!! ;o :D) och sen kolla nån film eller nåt :)
Nejnej, I better get started :p :)

Min pendel :)

Someday you'll see :) <3

Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0