Ingen nykter dag igår inte..

Hejs!
Igår var en heltrevlig dag! :)
Ringde Frida vid en tio eller något och sen kom hon, Niclas och Eddie och mötte mig vid netto och sen gick vi hem till Niclas och drack lite :)
Christian vart på mig hela tiden sen jag kom och tills han gick..
Kysser mig på kinden (?) och sedan försöker strula med mig!?
Nejnej.. Sånt gillar vi inte.. (y) ;p
Snart ska jag, mamma och pappa åka till Camilla och vara där tills 9 ikväll eller nåt :)
Eller aa, det blir ju jag och mamma som åker till Camilla, pappa släpper bara av oss och sedan åker han till golfen.. :)
Vi får se om det blir några kort från Camilla.. Slänger in kort på Tindra & Theo :) <3

Systerson Theo! :) <3



Systerdotter Tindra! :) <3

Someday you'll see :) <3
Tjings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0