I don't want to belive you... :/

Hejs!
Kom hem för en 10 minuter kanske, har varit hos Sarah och råkade somna där :p
Somnade i soffan med Tony och sen låg jag så obekvämt så jag la mig i sängen efter att Sophia hade åkt :)
Det var riktigt gött att ligga i en säng efter att man legat obekvämt i en soffa i några timmar :p Haha!
Hungrig som en jude var jag när jag vakna, usch, sånt är hemskt, att vara svinhungrig och inte vara hemma.
Är inte direkt personen som springer in i andras kylskåp och tar något att äta utan att fråga först! :p haha!
Satt och kollade tv med Tony som hade vaknat före mig och sen satt vi och tjöta lite och sen drog han och efter en halvtimme kanske så drog jag med för att jag var såååå hungrig! ;o :p
Så jag kom hem och nu sitter jag och äter smörgås! :-D
Massa gottit! :)
Idag vet jag inte vad som händer, ska fråga pendeln några saker senare iallafall :) ;p
Efter det ska jag väl vänta på att Robin, mamma och pappa kommer hem så vi kan åka och storhandla! :)
Dagen igår var heltrevlig & tack Frida för att jag fick snacka med dig! :)
Nej, nu ska jag hämta mitt kaffe! ")
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Visst är dom :)



Tycker att du kan köpa dom till mej xd



Puss <3<3

2009-07-24 @ 12:32:26
URL: http://saavefors.blogg.se/
namn? JenU ♥

Jaoo det var om då, mjo jag hoppas att han kommer att göra det. Gör han inte det så kommer jag att gå under :(

Vet att du finns där . Love ya <3<3

2009-07-25 @ 15:12:27
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0