Hollywood whore!

Hejs!
Vaknade först vid 11 av att Robin ringer och är jättesur för att jag inte vaknat när han ringt till hem telefonen. :s
Han hade antagligen druckit igår och mådde inte alls bra på jobbet idag..
Han har varit på kasst humör hela dagen tror jag, eller aa när jag vaknade hade han gått och lagt sig.

Hade pratat i sömnen inatt sa pappa, eftersom att han är döv så såg han bara att jag höll på att prata och viftat med mina händer och kollat på mitt ringfinger och skakat på huvudet och sen somnat. :p
Hade en väldigt myysko dröm inatt, vilka som var med orkar jag inte berätta..
Jag hade iallafall en sån hund som Mogge har, fast en litenliten valp! :-D Det var nog den söööötaste hunden någonsin ;o :)

Igåår var jag med Frida..
Gjorde inte mycket i början när vi träffades, sen messade hon Mogge oså gick vi dit och där var Mogge, Eddie, Sandra, Stina, Niclas, Anton, Robert och Mogge, och vi då, jag och Frida :p
Kul var det ju inte..
Var jättetrött och Frida ville inte gå hem öht, så när jag sa att jag skulle dra mig sa hon att jag skulle vänta ett tag för att hon skulle med, en kvart ledde till ungefär 1 och en halv timme om inte två!
Men sen gick vi och jag gick hem och kollade på "MacGyver" haha jag älskar det programmet! ;-o :-p :-D
Menmen, idag ska jag träffa Frida, ska ringa henne strax, skulle träffa henne snart på Netto men jag ska vänta tills pappa kommer hem med mjölk som jag kan ha i kaffet och sen ska han laga mat så jag får ringa henne efter det ist! :)
Vad vi hittar på idag vet jag inte..
Nej nu ska jag slänga in en bild på mig och Frida! :-D

Frida & jag! :) <3
Jag har Fridas snygga solglasögon! ;-D
THAT'S PORR MAN!
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0