Hem från Frida!

Hejs!
Helt okej dag idag, Frida sov här oså :)
Igår däremot var inte nån jättebra dag..
Folk bråka oså..
Aja skitsam, non of my business! :)
Vaknade iallafall vid tre av att det var så jävla varmt! ;o
Gick upp och gjorde kaffe och åt frukost. Sen gjorde vi oss i ordning och sen gick vi till netto och köpte en dricka :)
Efter det gick vi hem och satte oss utanför mig och väntade på att mamma skulle komma med cigaretter till mig :)
Efter det gick vi hem till Frida och gjorde ingenting! ;s Satt i doffan och tjötade och kollade tv..
Sen började filmen "En askungesaga" och vi satte oss och kollade lite på den och sen såg jag Robin gå hem från Sarah så jag ringde honom och bad han vänta på mig så vi kunde ta sällskap :)
Nu har jag precis kommit hem och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Ska nog ta mig nåt att äta och kolla film eller nåt och sedan ringa Frida och dra mig dit igen :)


Who knew..?
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0