Heltrevlig dag igår! :)

Hejs!
Vaknade hos Mogge imorses av att Mogge snarka och Frida petade mig i ryggen för att hon ville att jag skulle vakna.. :p
Hade heltrevligt igår! :)
Var först hos Marcello..(?) men där var det inte alls kul, så vi alla drig hem till Diana och fortsatte att dricka, sen skulle Diana och dragos sova vid 7 så jag, Frida, Sofia och Mogge drog hem till Mogge och pratade lite och sen somnade vi..
Vaknade och sen gick jag och Frida hem till henne och åt, var såå extreeemt hungrig.
Hennes mamma hade gjort i ordning pasta med skinksås, vilket jag inte äter så jag fick äta rostat bröd vilket är heeelt okej!
Älskar rostat bröd! :) :p
Nejnej, nu ska jag dra mig in i duschen och sen äta, om jag inte gör tvärtom :p :)
Cheeeeeenywäääy, jag hade heltrevligt igår! Tack för det! :)

Tjings!
Juuste.. Frida, det kommer hända! ;)
De måste det! ;o ;-)
Håhåhå, Johan Glans stajl! ;-D

Someday you'll see :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0