Hajhajhaj!

Hejs!
Seg dag har det varit idag, vaknade vid en kvart i 10 nångång och satte mig vid datorn.
Robin, mamma och pappa var ju och jobbade så det fanns ju inte direkt mycket att göra än att sitta vid datorn eller kolla tv:n så.. :p
Ska snart träffa Frida är det tänkt, vad vi hittar på vet jag inte än, as usual :p
Igår träffade jag Frida i ungefär en timme vid 1 på natten, hon och Alen kom och mötte mig vid netto och sen satte vi oss utanför Frida och lyssnade på musik på min braiga mobil! :p haha!
Den är verkligen überbra! (y) Yees indeedio! :p Inte men ändå! :p
Nejnej, nu ska jag ut och röka och ringa Frida.
Hörs senare eller någon annan dag!

Wooooohoo en dag kvaaar! ;-D
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0