Dop idag..

Hejs!
Idag ska Niklas döpas, min farbror Christers och hans flickvän Charlottas son :)
Ska bli kul.. :) Får träffa släkten oså idag, så det ska bli helnajs :)
Efter dopet ska jag träffa Frida, vad vi hittar på vet jag inte än, skulle bara ringa henne när jag kom hem från dopet :)
Vaknade med Jessica Folkers låt "How will I know" imorses, den satt verkligen fast i hjärnan.. xD haha!
Låten älskade jag när jag var liten, tror det var jag och Camilla som dansade och sjöng till låten när vi var små! xD hihi!
En gammal klassiker! :p

Well well, I suppose I have to figure out what I'm gonna wear at the baptism now. :)
Hörs senare eller imorgon :)

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Nu ska jag på dopet :)



Tack älsk <3<3

2009-07-12 @ 16:30:36
URL: http://saavefors.blogg.se/
namn? JenU ♥

Hehe det gjorde vi :)

2009-07-12 @ 21:49:14
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0