Kom över det för helvete!

Hejs,
Vaknade nyss av att Martin var här och letade efter Robin..
Men här vart han inte, har ingen aning om vart han har tagit vägen..
Uuuusch, idag tror jag det kommer bli en jättejobbig dag, sitter och tänker på allt och ingenting!
Speciellt allt skiitsnack som går runt.. Förstår mig inte på folket, deras käftar går ju för fan i glapp här!
Skabbjävlar!

Jag är nervös också, för att jag ska vara Theos gudmor, det börjar ta sig nu, jag ska gå framför alla med Tommy och med en liten Theo i famnen, och alla kommer kolla..
Awkward moment, but in the end it's all worth it :) <3
Vet inte riktigt vad som händer idag, ska vara med Frida, mer vet jag inte.. :s ska strax ta och ringa henne. :)
Nejnej, orkar inte blogga mer nu.
Istället ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och prata med favoritpappa :)

Tjings!
Someday you'll see :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0