18/7 - 09

Hejs!
Kom hem nyss, har varit och följt Frida till netto och sedan gick jag hem.
Igår var en bra dag! Var inte på fallens igår, stannade hemma istället och satt vid datorn :p
Men däremot vart jag där idag, Dead by april spelade i folkets park så man vart ju nästan tvungen att dra dit :p :)
Trodde först att jag och Frida hade missat "losing you" låten med dem, men den kom sist som tur är :-D :p
Men back to yesterday :p
Sandra messade och frågade om vi ville dricka med henne och de ville vi så vi mötte henne vid Johns och tog en öl och sen gick vi hem till henne och fortsatte dricka :)
Kom hem till Frida vid 8 imorses och var stenpackad! ;o Vaknade vid 4 och var fortfarande full ;-o
Skiitbra ;-D ;p jag hade askul och det tackar jag för! :-D
Nejnej, nu ska jag dra mig till sängen och kolla tv!

Fruktansvärt bra låt!
Är inte så förtjust i hiphop men detta är ett undantag!

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Sv; Hehe sant.



Åhh jag är fortfarande massa massa hög sen igår xD



Lova ya !

2009-07-19 @ 15:06:28
URL: http://saavefors.blogg.se/
namn? JenU ♥

Hehe okejj :)



Love <3

2009-07-19 @ 17:29:28
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0