Hellou!

Hejhej!
Seeeeeeg dag har det varit idag, gjorde absolut ingenting på praktiken.. :/
Satt och spela på mobilen i över en timme för att fördriva tiden och när jag tillslut slutade fick jag gå enda hem i kylan, tror det var 3- ute... :/
Jag vill inte ens veta vad det är nu.. ;o :p
Sitter här med mina grillchips och min cola och funderar på att sätta på en film och bara mysa ner mig! :)
Har ju inte sett Borat än så kanske ska ta och se den och sen bada :)
That sounds braigt! (y)
Tjingsaaaan!
Helt otroligt hur man kan sakna någon så mycket.. <3

Kommentarer
namn? JenU ♥

Hahah ohh joo, du har mus det har inte jag xD

Love <3

2009-12-02 @ 09:15:02
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0