4 december -/ 2009

Hellouhellouhellou! :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag vill åka till Siba men inte en jävla kan idag.. :p
Jenny är sjuk, Sandra är i Malmö, Sofia svarar inte, Diana ska till Främmestad och Camilla har tvättid och har barnen idag..
Fuck -.-
Och! Jag har slutat snusa!
FYFAN VA DUKTIG JAG ÄR! ;-D

Känner änna att det blir mer pengar nu när jag inte snusar längre! :)
Fruktansvärt okej äre att ha lite mer pengar! ;-)
Menmen, vi får se vad som händer och fötter idag..
Tänkte slå en pling till Sofia igen men det får bli lite senare, jag tror faktiskt att hon nanar.. :p
Nejnej, nu ska jag spela! :D
Tjingaaaan!
Jag saknar dig,

Kommentarer
namn? Diana

Duktigt :D <3

2009-12-04 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0