30 december -/ 2009

Hejhej!
Igår var det en heltrevlig dag!
Först var jag och hjälpte Sandra och flytta, så det tog ett par timmar att få upp alla hennes saker 6 trappor upp ;o
Anywääääy, Frida flyttade samma dag som Sandra, så vi hjälpte henne också och sen blev det lite öl med Frida, Sandra, Jesper, Niklas, Andreas, och Sarah! :)
Heltrevligt var det! :-D (y)
Vid 3 gick jag hem med Sarah och fastnade utanför henne och vi stog och tjöta i en halvtimme kanske så det blev jävligt kallt! ;o
Men trevligt var det :)
Pappa kommer snart och ska hämta mig och då åker vi ner till Vargön och är barnvakt åt mina två favoriter! :-D
Jag hoppas att Tindra och Theo inte blir rädda för mig nu när jag har klippt och färgat mig.. :p
Slänger in en bild i slutet av inlägget :)
Yeye, nu ska jag ta mig nåt att äta :)

Tjingsaaaan!
I care for you, deeply..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0