25 december - / 2009

Hej!
Nu har jag inte skrivit sen jag fyllde år.. :p
Igår vart jag med Sofia, Sarah, Sophia, Tony och Glenn.. Helttrevligt :)
Tror jag kom hem vid 5 imorses så jag är rätt sleten nu..
Gick upp kl 1 och gjorde mig i ordning och fixade med Camillas hår oså, men det blev inte som man tänkt sig.. :p haha!
Vid 2 gick vi bort till farmor och farfar och träffade släkten och åt julmat och det var massa trevligt! :-D
Vid 4 gick jag och Jenny hem till mig med Tindra som ville följa med oss och då ville hon kolla på en film så vi slängde på Tingeling till henne och sen satt vi och spelade gh :)
Imorgon blir det siba med Jenny och Camilla och det ska bli helnajs! :-D
Nejnej, nu ska jag hoppa i badet och sen gå och nana för jag ska upp tidigt imorgon! :)
Hoppas ni har haft en bra jul! :)
Jag och Tindra igår :) <3


Jag och min lille kille som var jättetrött! :p <3
Tjingsaaaan!
I wish I could go back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0