23 december -/ 2009 Grattis till mig!

Hejhej!
Idag fyller jag år, så ett stort grattis till mig från mig! :-D
Tacktack.. ;-)
Idag vet jag inte vad som händer, ska träffa Frida senare och göra snöänglar :)
Inatt vart vi hos Toni och firade att jag blev stor tjej! :-D
Heltrelig kväll/natt och det tackar jag för!
Födelsedagen spenderades med min favorit Frida! :-D det gillas! :D
IMorgon är det julafton och då ska vi hem till Camilla och Mattias vid 10 på morgonen ochvara där tills 2 och då åker vi hem till farmor och har det mysigt där med nästan hela tjocka släkten framför kalle anka och massa julmat! Dedär säger jag inte nej till! :-D
Farmors mat är bara för god! :o
Jag ska dit på juldagen också för att träffa de som inte kommer vara där imorgon, även för att äta massa god julmat! :p haha! :)
Nejnej, nu ska jag ut och göra något att äta!
Tjingsaaaan!
jag saknar dig,


Kommentarer
namn? JenU ★

Hihi lugnt bästa kusin =)



Jag kommer i morgon, så ha en bra jul =)

2009-12-24 @ 11:26:18
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0