18 december -/ 2009

Hej!
Trevlig dag idag!
Var på willys med mamma och pappa och köpte mat, sedan sprang vi in på nån affär brevid och köpte julsaker och sen träffade jag Sarah, Sofia och Eveline.. :)
Trevligtgtrevligt :)
Efter det åkte vi hem och slängde in all mat och sånt i kylen och frysen och sen satte jag mig vid datorn och tjöta med Frida och sen stack jag dit! :)
Så en stor del av dagen spenderades med Frida och det var helnajs! :-D
Sarah kom även förbi och kolla om vi ville dit och äta så vi drog på oss och gick..
Frida och jag fick även besök av en söt liten kisse som kom in när jag öppnade altandörren.. :p
Såg sen att någon hade satt upp en lapp om en försvunnen katt, den hade varit borta sen 13 november så vi drog iväg ett sms och sen ringde vi men hon svarade inte på något av de..
Gissar på att Frida tar han om lille Maya, som katten heter tills ägaren hör av sig.. (:
Yeye, det var min dag det, nu ska jag kolla film! :)
Tjingsaaan!
jag saknar dig,

Kommentarer
namn? JenU ♥

Har inte haft tid, sjukt mycket i skolan dom sista dagarna, men nu Så ;)

2009-12-19 @ 10:27:43
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0