17 december /- 2009 GRATTIS DIANA! <3

Hejhej!
Har varit vaken ett tag nu! :) känns bra det :)
Ska ringa till Sabina och kolla vart hon är någonstans om nån halvtimme, och jag hr ingen aning om vad jag ska göra tills dess, sminka mig har jag gjort, tagit på mig kläder har jag gjort, druckit kaffe har jag gjort, ätit har jag gjort.. Jaa, jag har gjort det jag ska, jag har även hittat mina vantar så nu slipper jag frysa när jag pratar i tfn med Sabina påväg till skolan.. :p haha!
Idag blir det film med klassen, Ett päron till farsa, inte alls bra men det får väl gå.. :p
Diana fyller stor tjej idag, alltså 18 år så massa grattis till henne och ha den bästa dagen någonsin nu! :-D
Om 6 dagar är det min tur och Frida sa igår att hon håller på att planera den..
Vad som händer får jag se då! :-D
Nejnej, nu ska jag kolla om det finns någon bra musik på datorn som jag kan slänga in på mobilen! :-D
Tjingsaaaan!
Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0