15 december /- 2009

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem från Camilla!
Åkte dit vid halv 2 ungefär och stannade tills 9 :)
Helnajs, lekte massor med Tindra och Theo! :D
Hihi, spelade lite eyetoy med Tindra, helkul! :D
Theo kan säga "där" om man fråga vart lampan är och det är ju såååå gulligt! :)
Han har även fått en tand nu och den andra är påväg! :-D
Satt och pratade med syrran om saker som inte är värda att nämna ens, men skönt var det att ha någon att prata med.. :) (y)
Min dag var helkul och fler dagar blir det! :)
Julafton ska spenderas hos syster med hennes familj och sen hem till farmor innan kalle anka börjar :)
Imorgon är det en vecka kvar tills jag blir stor tjej och dagen efter är det julafton!
Så, 10 dagar kvar tills julafton! Fan va myyys! :)
Nejnej, kolla vänner och äta nu och sen blir det sängen för imorgon är det skola!
Tjingsaaaaan!
Jag saknar dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0