14 december /- 2009

Godmorgon!
Vaken tidigt idag och det är massa bra!
Skolan vid kvart över åtta och plugga massor med min lille favorit Sabina! :)
Imorgon är sista dagen på praktiken och det är sköööönt! (y)
Halv 4 slutar jag idag och jag vet inte vad som händer efter det..
Kl 3 ska Tindragumman vara lucia och jag kan inte vara med eftersom att jag slutar en halvtimme efter det har börjat.. :(
Men Camilla lovade att skicka kort på henne! :) <3
Jaa, igår var en heltrevlig dag med Frida! <3
Yeye, har inte alls mycket att skriva såhär på morgonen :p
Men jag uppdaterar väl i skolan eller när jag kommer hem igen :)
Tjingsaaaaaan!
Jag saknar dig.. fuck -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0