14 december -/ 2009

Hejhej!
Sitter i skolan just nu och har precis haft lunch, skit äckligt mos så jag kastade det.. :p
Ska börja med organisation och ledarskap nu är det tänkt (y)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer och fötter, men nåt blir det väl :)
Skoldagen hittills har gått supersegt och snart ska vi ha svenska till halv 4 och sen slutar vi!
Uuuu, jag gillar inte skolan alls idag, det enda roliga är att få träffa Sabina som man i vanliga fall aldrig gör på fritiden..
Men någongång ska jag allt upp och hälsa på henne! :-D
Hörs senare eller imorgon! :)
Tjingsaaaaan!
Jag saknar dig.. <3


Kommentarer
namn? JenU ♥

Hihi du kan ju få göra mina skolarbeten, så kan jag sova (A) :D



Love

2009-12-14 @ 16:43:59
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0