13 december /- 2009

Heejsanheejsan!
Vaknade nyss, vilket jag inte gillar, klockan är 5 i 3 och detta är inte bra! o.0
Vid nio ikväll måste jag ta min sömntablett oim jag ska orka upp till skolan imorgon!
Dagen igår var massa underbar!
Vart hemma hos Frida oså bara haft det mys! :) <3
Mamma och pappa är inte hemma, Robin stack precis och jag vet seriöst vem jag ska tro p när det gäller att "välja" vem som pratar sanning.. haha, du är fejl och jag skäms över dig!
Men back to mamma and pappa, jag vet absolut inte vart dom är, men någonstans är dom ju!
Yeye, de kommre väl hem snart I guess :)
Nejnej, kaffetajm nu och sen slå en pling till Frida while I'm smooooking! :)
Tjingsaaaaan!
I really really miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0