11 december /- 2009

Hejhej!
Idag blev det ingen skola för jag kände inte för att gå till kyrkan och se på nån lucia.. :s
Jag går bara till kyrkan när det är dop, bröllop eller begravning.. Så jaaa,
Menmen, idag vet jag inte vad som händer, Robin och mamma har åkt till mormor och ska stanna där över helgen så de kommer hem på söndag..
Så jag och pappa är de enda som är hemma och pappa ska jobba imogon så det blir jag ungefär hela helgen för han jobbar söndag också.. :/
Nu funderar jag på om jag ska skicka iväg han till torpa så han kan köpa cigaretter till mig.. :p (a)
Är ju fortfarande lite tjej än.. :p
Men om 12 dagar så är jag inte så liten längre! ;-)
Aaaanywaaay jag sitter här med en god kopp kaffe och ska spela på msn med Jenny om hon nu blir klar vill säga, annars sätter jag mig och spelar the sims.. :)
Nejnej, nu kommer en massa bra låt som jag tycker massamycket om! :)

Imogen Heap - Hide and seek

Jag saknar dig, otroligt mycket!
You said you told me so, you lied..

Kommentarer
namn? sabina

Klaaart :) <3

2009-12-11 @ 18:48:54
URL: http://sabiiina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0