10 december /- 2009

Hejsan!
Ingen praktik idag för jag mår fortfarande inte bra efter sprutan i tisdags.. :/
Imorgon blir det ingen skola för jag tänker inte gå in till stan för att kolla på lucia.. :s
Så skolan får bli på måndag istället.. (y) :)
Nästa fredag börjar lovet och det ska bli massa gottit :) hihi :D
Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara vara hemma..
Igår blev det två filmer med galenskaparna, juljuljul och någon mer som jag inte kommer ihåg :)
Igår blev det hem till Frida och träffa henne oså :)
Heltrevligt! :-D
Niklas kom senare och efter nån eller några timmar åkte vi och köpte pizza och sen fetade vi oss och sen gick jag hem :)
Men en heltrevlig dag igår och det tackar jag för ;-) :)
Nejnej, göra nåt annat idag!
Tjingsaaaaaaan!
jag saknar dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0