Yees Indeedio! (y)

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan hela dagen så jag är rätt stolt över mig själv :p
Har pluggat svenska & matte! :)
Svenskan var helt okej, trodde först att jag hade gjort helt fel men jag hade gjort rätt! :-D (y)
Efter skolan gick jag hem och spelade lite guitar hero på Robins nys xbox 360 som han köpte igår :)
Sen sms:ade pappa och sa att jag skulle gå till netto så han kunde köra mig till Camilla för jag skulle passa Tindra, Theo och Vimsa medans Camilla och pappa var på tippen och kastade en tv oså :)
Slänger inte bilder på Theo och Vimsa lite senare i inlägget :)
Tog inget på Tindra eftersom att hon var ute och lekte med hennes nya kompis Amanda :p :)
När vi åkte hem från Camilla så hoppade jag direkt i badet och sen spelade jag när jag var klar och sen gick jag till torpa med mamma åt mig och Robin. :)
Nejnej, nu ska jag slänga in bilderna lite fort och sedan borsta gaddarna och sen sova :)

Theo biter på sina nycklar :-) <3
MOSTER ÄLSKAR SIN THEO! <3


Lille Vimsa som låg i Theos babysitter väldigt mysko ^o) ;p
Sikket fetto, men ett väldigt sött fetto! xD
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU♥

Haha det är inte så svårt att lista ut vilka kommentarer som är från dej ;)



Hihi ska snart ta kort på den :)



Pussar

2009-09-01 @ 09:04:30
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0