Vårdcentralen..

Hejsan!
Idag har jag följt med Robin till vårdcentralen för han skulle kolla vad det var med hans axel..
Han kan knappt lyfta upp armen rakt ut oså.. :s
Men tjommen sa att Robin skulle komma tillbaka imorgon eftersom att han kom såpass sent men han jobbar ju så..
Yeye, vaknade vid halv 3 idag och ganska dåligt det!
Vaknar fan inte av någonting längre..
Imorgon måste jag vakna för jag ska till tandläkaren tjugo över tre..
Nejnej, nu ska jag hämta mitt kaffe och sedan sätta på kung fu panda som jag inte såg på igår. :)

Baby, you're the right kind of wrong.. <3
Someday you'll see :) <3
Tjings!


Kommentarer
namn? JenU ♥

Hoppas att du kommer fortsätta att ha den viljan :)



Kram ♥

2009-08-12 @ 11:45:00
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0