What's your fantasy?

Hejsan! :)
Idag har det varit en helt lugn dag. :)
Jag har bara varit hemma och inte gjort någonting :) Helmyysigt :)
Klockan är redan tjugo i nio och jag funderar på att slå en pling till Diana och se vad hon gör.. :)
Imorgon vet jag inte vad som händer, det är lördag iallafall, så jag funderar på att hjälpa mamma att tvätta men iofs så tror jag att jag ligger och sover tills tvätten är klar och det beror helt på vilken tid vi har! :p haha!
Inte fan tänker jag springa upp kl 7 ;o ;p
Nejnej, jag har jätte tråkigt och vill hitta på nåt.. men vad..? ;s
Kanske ska ta och plocka upp allt som ligger på golvet i mitt rum och städa lite.. Det behövs :p
Jag använde pendeln igår också och den gav mig jättebra svar :)
Vill även lära mig att spå folk eftersom att jag tycker det är såå fascinerande med spådom!
När jag testade att spå Fridas mamma så fick jag hålla i hennes plånbok som är av stål och som hon har haft i flera år så blev jag jättetrött! Vilket hon var så det är ju tufft att man kan känna av sådant! :)
Till mig sa hon att jag inte har några hinder för mitt mål, vilket mål jag har vet jag inte men jag hade inga hinder iallafall.
Rätt fräckt ändå. Nu har det väl snart gått 3 månader sedan jag blev spådd av henne så jag ska kolla med Frida igen när hon kan göra det. :)
För man ska helst inte bli spådd mer än 1 gång i månaden och helst var tredje om man ska bli spådd. :)
Ska dra med mig någon till stället vi var på och köpte pendeln någongång snart och köpa stenar som fanns där.
Helt otroligt fina är dem! det är fan sjukt alltså!

Yeye, nog pratat om det, ska ta och hitta på något annat nu. :)

Helt sjukt..

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0