So together, but so broken up inside

Hejsan! :)
Dagen idag har bara spenderats hemma :)
Igår blev det öl med Diana, Emelie och Frida, senare kom även Jamie, Suad, och två tjommar till..
Senare på natten kom Sebbe också :)
Så dagen igår var helt okej och det tackar jag för! :)
Har legat och kollat på tv:n hela dagen, och det enda som fanns imorses vid 12 kanske var "My super sweet 16 uk" xD
Så det har jag kollat på från 12 imorses tills 6 på kvällen.. ;p
Jag har varit riktigt jävla slö idag.
Sedan gjorde jag och Robin mat, skulle egentligen äta hamburgare idag men vi hade ingen sallad så vi stekte hamburgeköttet och sen kokade vi lite pasta och kryddade lite och så hade vi tomat och gurka bredvid :)
Riktigt gott var det faktiskt :) Men eftersom att jag knappt äter längre så åt jag inte mycket..
Det gillas ju inte!
Nejnej, nu tänkte jag göra något annat!

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0