HELLOU!

Hejsaan!
Helgen har spenderats hos Camilla, och det har varit hur trevligt som helst! :D
Tiden jag var där var det bara jag, Camilla och Theo! :)
Tindra sov hos Mattias pappa Björn första natten och sen skulle Mattias upp och jaga imorses och sov hos hans mamma eftersom att han och Tommy skulle ut så Tindra sov över där också och lekte med Anette hela dagen! :)
Så det har varit helt lugnt. :)
Har kollat på tv och de har bra kanaler så, när Camilla gick och la sig så satt jag kvar och kollade skräckisar :p
Helt själv! ;o
Den första var "Från andra sidan" och den var riktigt läskig! ;o
Andra kollade jag på med Camilla dagen efter och det var "White noise" den var riktigt bra ändå! (y) Fanns endel scener där man hoppade till :p

Yeye, orkar inte skriva mer, ska ta och lägga mig i sängen nu.
Fast först ska jag borsta gaddarna! :)

Unable to stay, unwilling to leave..


Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0