Tråååk!

Hejsan!
Vaknade för ett tag sen av att Robin frågade om jag ville ha något på systemet innan det stängde.
Så han ska köpa lite blandat eftersom att jag inte kunde bestämma mig.. :)
Vart det blir att dricka idag vet jag inte men nåt finns väl? :)
Sitter här med colan och funderar på att gå ut och röka, men jag orkar inte.. :/
Igår blev det inget med att dricka.
Jag satt hemma och kollade på Forgetting Sarah Marshall eller Dumpad som den heter på svenska. :)
Bra film och jag skrattade igenom de mesta av filmen :) Speciellt bloopersen :-D
Nejnej, nu ska jag ut och göra kaffe och sedan ta mig en cigg.. (:
Kanske även ska passa på att använda min pendel? :)
Det var ett tag sen jag använde den nu tycker jag. :)
Nemen ni får ha det pojks & flicks!
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0