Titanic..

Hej igen!
Fick en sån jävla lust att se på filmen Titanic nu efter att jag suttit och lyssnat på Céline Dions låt "My heart will go on" :)
Så jag funderar på att sätta på den, fast då blir ju allt knaas eftersom att jag antagligen ska hem till Jenny idag när pappa kommit hem.
Men jag är fruktansvärt trött och vill bara sova, så sa jag igår med men då somnade jag så det är nog bäst att jag hittar på något! :)
Sitter här och lyssnar på musik och äter mat samtidigt som jag väntar på att pappa ska komma hem så han kan drajva mig till Vargön :)
Nej nu ska jag kolla klart på filmen :)
Uppdaterar ikväll eller imorgon i skolan tror jag :)

Someday you'll see :) <3
Tjings!


Kommentarer
namn? Sabine - Utan dina andetag

åh titanic är så bra

2009-08-20 @ 10:49:05
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0