Tisdag.

Hellou!
Idag vaknade jag av att någon packade en väska, och självklart vart det ju Magnus! :D
Han gick med väskan, men kom tillbaka efter 20 minuter kanske och lämnade väskan och stack igen.. :s
Han har stannat i 5 veckor på fredag och det är jävligt irriterande att ha han här!
Han har sagt varje lördag att han ska åka, men han drar ut på det en vecka hela tiden.
Så det enda man kan göra är väl att hoppas på att gubben åker nån jävla dag!
Morsan sa igår att han skulle dra idag, imorgon eller på torsdag, så vi får väl hoppas!
Ganska tröttsamt att ha någon som lever på en i flera veckor och inte ens får de ett tack för att de ställer upp!?
NEJ!
Så jävla själviskt är det.
Tilloch med mormor blir irriterad på honom för att han bor här, syrran & ett flertal av mina kompisar blir också irriterade..
Jag hatar han såååå mycket!
Jaja, nog pratat om gubbjäveln!
Pratade nyss med Camilla om endel saker och sen ville Tindra prata med mig och ville att jag skulle komma och leka med henne men eftersom att jag är sjuk så kan jag inte komma dit. :(
Annars hade jag gjort det! :)
När pappa slutar så ska vi åka till siba oså imorgon ska jag dit med Robin :)
Nej, nu ska jag göra te och kolla ett avsnitt av vänner :)

Min mobil har fuckat totalt nu! :/
- De gillas inte! :(
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0