Tio i tre..

..är klockan nu och vaknade för ungefär 10 minuter sedan.
Idag ska jag träffa Diana, Emily, Figge(?) och nån Nisse, pojksen är från trollhättan.
Inte säkert att jag blir med men jag tror det.
Träffar aldrig Diana längre, lite konstigt efter 15 års vänskap..
Hungrig som en jude, ser ut som hej kom och hjälp mig i huvet och har världens snyggaste & utkletade smink :)
Rätt frääääääscht! ;)
Lite nyfiken på lille Frida om hur det gick igår ;-D
Haha och Sarah gjorde det inte bättre för henne när hon satt och tjöta om allt som kunde hända.. xD
Nejnej.
Jag är hungrig och vill ha mig kaffe innan jag vill ha mig en cigarett :)


Träffa denna tjejen snaart :) <3
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0