Swooosh swooosh! ;o

Heejsan! :)
Idag har jag varit på Siba med Robin och pappa :)
Fick köpt mig 3 par trosor. Skulle köpt mer men jag gillade inget de hade på H&M, Gina Tricot eller Cubus så de fick bli 3 par trosor ist :)
Dessutom gillar jag inte att Gina Tricot har flyttat till gamla sibahuset, jag tycker inte att de har lika snygga kläder längre.. :/
H&M hade inte några snygga kläder heller, iallafall inte vad jag såg såå.. :p
Och Cubus hade inte jättesnygga kläder heller. :/
Så jag ska ut och handla kläder någon annan dag :)
Idag blir det antagligen en födelsedagsfest för Sandra ändå..
Sarah och Frida är och tittar på en lokal nu så vi får väl se :)
Either way, I'm drinking! ;-D
Nejnej, nu ska jag göra nåt annat tills de hör av sig, kanske dra till Sarah? :)
Someday you'll see :) <3  
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0