Skolan idag.

Hejsan! :)
Idag har jag varit i skolan och det var helt okej!
Har pluggat lite oså :)
Har nog mest gjort annat än pluggat iofs, men jag fick gjort lite iallafall! :)
Sen har jag nog suttit i caféterian mesta av tiden också.. :p
Efter ungefär 1 timme i skolan gick jag och Sabina och mötte hennes brors brud Simone :)
Trevlig prick dedär! :D
Mycket sömn fick jag inte inatt heller, somnade vid halv 5 och gick upp tio i sju.. Så två och en halv timme.. :/
Så ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt så man orkar med skoldagen imorgon också.. :)
Schemat är ju svinbra också, slutar:

Måndag:
08.25 - 15.30
Tisdag: 08.25 - 13.50
Onsdag: 08.25 - 13.30
Torsdag:
08.25 - 13.50
Fredag: 08.25 - 11.35

Jag gillar't ;-D höhö,
Nej nu ska jag hämta mer vatten och sedan ska jag sätta mig och kolla runt på internet, hörs nånannan dag! :)

I don't care. :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0