Nyss kommit från skolan!

Heeejsan!
Idag är jag på toppenhumör och förväntar mig att det ska hålla hela dagen!
Kom precis hem från skolan och det har varit helt okej!
vaknade lite sent iofs men jag kom iafl i tid till skolan så det är ju ett plus! :p
Hade engelska första lektionen och den gick väl bra..
Sen hade vi matte och då pratade Anneli om hur mycket tid oså vi hade på oss oså och det tog väl en 20-23 minuter så jag hann "jobba" i ungefär 3 minuter för jag skulle till tandläkaren. (y)
Überbra.. Verkligen..
Så matten har jag inte kommit någonstans i och den är ju inte ett plus.
Sen när jag kom tillbaka till skolan hade vi lunch och jag träffade Sabina och Carro i caféterian och efter en kvart kanske, så kom Sophia och Sandra.. Helt otroligt! :p haha! Men det var kul att se dem :)
Sen hade vi gympa och då tog jag och Sabina en promenad ist :)
Och nu kom jag hem och har köpt mig, popcorn, en stor cola och en påse jättesalt som jag ska feta mig på till en film och mysa med Princess Consuela Bananahammock! :)

Princess Consuela Bananahammock!
A.k.a. Tjejen :) :p

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0