Några månader till bara.. :D

Hejsan!

Kom hem för nån timme sen, har varit hos syster och Mattias en sväng! :)
Heltrevligt, och de bästaste av allt var att när jag väl öppnade dörren hörde man Tindra ropa och fråga vem det var och när hon såg att det var jag så sprang hon fram till mig och gav mig en kraaaam! :D
Mosters älskling är väl goaste tjejen? :D
Kom hem och började leta efter Jennys spel som jag inte hittar någonstans!
Jag blir galen på mig själv! Har letat i 4 dagar nu och inte fan hittar jag det öht..
Spelet är ju självklart "super mario world" till supernintendo :D
Kuligaste spelet och det är borta och det är inte ens vårat! ;o
Jag sitter och spelar "Krusty the clown"- spelet ( Han som är clownen i The Simpsons för er som undrar xD ) som är roligt! - nejnej, jag var ironisk! ;-)
This sucks!

Sorry Jenny, men jag letar för fullt! :p (a)
Nae, kolla runt på internet lite till sen blir det nog sängen för min del :)
Det gick massa bra hos tdl idag fressten, så braiga saker de säger till en där! :) hihi!


Detta är mina absolut favoriter!


Tindra & Theo! :) <3
(Klickbara.)

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0