Lite dragen igår..

Hejs!
Vaknade för nån timme sen och sen dess har jag bara legat framför tv:n..
Seg dag idag, maten är snart klar också, så det är ju ett plus. :)
Äter inte mycket nuför tiden.. :s det gillas ju inte! :/
Men jag går i perioder då jag äter och då jag inte äter.. :s :/
Så jag är i perioden nu då jag inte äter.. :(
Men jag ska trycka i mig massa mat idag, speciellt broccoli (a) jag vet inte varför men det är ju så förjävla gott! ;o ;-) :)
Igår var det en trevlig natt..
Var hemma hos Diana med henne och Figge, och vi tog oss några öl och jag blev rätt dragen kan jag ju säga.. :p
Jaja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer..
Vet inte riktigt vad som händer idag heller, men vi får se. :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0