Kul :)

Hejs!
Vaknade vid en 5 idag och inte så jättelyckat men ändå.. :p
Gick upp och pratade lite med Robin och tog en röka.
Nu har jag precis ätit middag med mamma och Magnus, det blev potatis och köttgryta! ;-D
Skiitgottit! :p :)
Ville ju även ha broccoli och lite sallad oså men det hade de inte gjort i ordning så jag öppnade en majsburk och hällde på tallriken! :p :)
Snart ska jag ta och göra mig i ordning och sedan dra mig hem till Frida och träffa henne och Sarah! :)
Gårdagen var ju helt lyckad också! :)
Var hemma hos Jimmy och tjötade! :)
De som var där var Jimmy, jag, Frida, Sarah, Tyson, Sebbe och någon konstig ny människa som hette Andreas som ingen utav oss kände förutom Sebbe då. :p
Lite kulig person ändå men även väldigt mysko! xD haha! :D
I förrgås var jag hundvakt åt lille Vimsa, vilken sötnos! ;o
Jag vill nästan ta med henne hem! :( :p
Camilla kom ungefär 3 timmar efter och sen satt vi och tjöta och lille Tindra ville mysa med en film men eftersom att klockan vart ganska sent skulle hon sova.
Jag och Camilla satt och åt popcorn och drack cola och kollade film :)
Efter ett tag gick hon och la sig och jag satt kvar och kollade på "Hairspray" :)
Riktigt kul film tycker jag! :)
Nejnej, nu ska jag göra mig i ordning och dra mig! :)
Har ni haft en trevlig helg folks? :)
Never thought the day would come
when I would feel alone without you..
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Klart att vi måste göra :)



<3<3

2009-08-03 @ 20:21:54
URL: http://saavefors.blogg.se/
namn? Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

tack! : va kul att höra



NU ÄR DET SÅ ATT JAG HAR BYTT BLOGG! KOLLA IN www.mandyego.blogg.se STIG IN! ANNARS MISSAR DU NÅTT!



natti natti // MANDYEGO.blogg.se

2009-08-04 @ 03:11:53
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0