Idag börjar skolan..

..igen och det ska faktiskt bli rätt gött! :)
Sitter här med mitt goa kaffe och en smörgåås och myser för mig själv.. x)
Låter väl förjävla kul? ;p höhö
Jag & Frida ska dra vid nio för vi ska träffa Johanna som kommer med bussen och eftersom att Sabina också kommer vid nio och jag ska träffa henne så blir detta superbra ju! :D hihi!
Efter skolan vet jag inte vad som händer, ska ringa tdl iaf sen vet jag inte.
Det blir väl hem till Sarah eller nåt :)
Jag har även tappat bort mitt bankomatkort som jag behöver.. Superduktigt! (y) - NEJ!
Ska snart ringa Fijah också så hon kommer upp och kommer till skolan om hon nu skulle det.. :)
Haha, jag satt och läste min "novell" igår när jag letade efter mitt bakomatkort, haha, sann är historien men fan så fuckkedup! xD
Nej, nu ska jag ut och röka min sista cigg och må dunder! (y)


Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0