Hundvakt åt lilla Vimsa! :)

Hejs!
Vaknade för ungefär 45 minuter sedan av att Camilla hade ringt 3 gånger :p
Ska dra iväg till siba med henne, Theo och Robin snart :)
Vad vi ska göra eller köpa vet jag inte, förutom att Robin ska köpa en elgrill så imorgon ska vi grilla! ;-D
Chickachicka aah! ;-D haha! :D
Igår var en helt okej dag tycker jag :) Förrgår med! :)
I förrgår var jag, Frida och Sandra hemma hos Jimmy och drack och hade det kul, sen blev det allvars snack om alla rykten oså som jag ville veta om de var sanna eller inte.. Men nu är allt löst och allt är okej! :) wiewie :D
Igår var vi hemma hos Niclas som vi brukar och drack lite, ville inte dricka mycket eftersom att jag ska vara hundvakt åt lilla Vimsa senare :) Slänger in en bild på den lille senare i inlägget! :)
Jenny skulle antagligen komma förbi sen och hålla mig sällskap, men jag ska ta med mig boken jag lånar av henne om hon inte kommer, så har jag nåt att göra iallafall :)
Marilyn Manson - mitt liv ut ur helvetet!
Hur bra bok som helst! ;o
Det är en sådan bok som man bara vill fortsätta läsa och inte lägga ifrån sig! :D
Ska nana hos Camilla inatt också, eftersom att det är en stor fest hos Mattias mamma så ska han festa lite och eftersom att Camilla fortfarande ammar så ska jag sova hos henne och hålla henne sällskap tills imorgon då hon hämtar honom :)
Nejnej, nu ska jag göra nåt annat tills Camilla ringer och säger att vi ska traska ner till bilen :)

Lilla Vimsa ligger i Theos babysitter och som jag gärna skulle ta med hem! Hihi! (a)

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? Erica

tack för din röst :)

allt bra med dig?

2009-08-01 @ 12:40:24
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
namn? Erica

2009-08-01 @ 12:43:22
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
namn? Erica

ojdå råkade skicka en tom kommentar (;



sv. jodå, det är ganska bra (:

2009-08-01 @ 12:43:43
URL: http://ericasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0