Heltrevlig dag igår.

Hejsan!
Igår drack jag med Jenny, Chister, Elvis och Elvis.
Innan dess var det massa annat folk som var hur trevliga som helst! :D
Trevliga grannar Jenny har ! :D
Elvis och Elvis vet jag inte hur vi träffade men trevliga var de iaf :)
Elvis 2 skulle massera mig oså hela tiden, vilket inte gillas! :s
Elvis 1 var heltrevlig och hade bara bott i Vänersborg 1 månad tror jag, jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur länge han hade bott här..
Vaknade flera gånger inatt och det var ju ganska irriterande..
Gick upp 8 och hämta vatten och 2 smörgåsar och kollade tv.
Tror jag kollade tv från kvart över 8 till halv 12 och sov till från 12 till 1 typ..
Aja, trevligt hade jag iallafall! :)
Sjuk börjar jag bli också, hosta och förkyld..
Rätt surt ändå.. :/
Men skolan gäller imorgon iallafall! :)
Nejnej, nu ska jag göra kaffe och kolla vänner! :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0