Grattis Sandra! ;-D

Hejsan!
Först ville jag bara säga GRATTIS till Sandra som blir stor tjej idag!
Hela 18 år ;p :-D
Så grattis till henne! :)

På fredag är det fest för henne och nästan alla har lagt pengar på att hyra lokal, köpa alkohol och sådant! :)
Så jag längtar lite tills imorgon :)
Jaja, nu ska jag ringa Sophia och fråga vart jag ska möta henne så jag kan lämna min del av pengarna som ska gå till festen..
Senare idag vet jag inte vad som händer, om det blir att träffa Frida eller så? :)
Magnus var inte nykter igår heller, han messade pappa och kolla om han kunde hämta honom på Cecilias för att han inte orkar gå för att han är för full.. Kom hem och sätter sig på golvet i köket vid köksbordet och jag vet inte vad han höll på med, men jag gick ut och rökade och såg i spegelbilden eftersom att vi har inglaserad balkong nu, så såg jag att han började krama pappa och nästan börja lipa..?
Gubbjäveln säger att han avskyr mamma oså, och ändå ska han sova här tills i september hos hans kusin som är min mamma!?
Han mejkar ingen sence öht!
Och ska han bo här tills i september så flyttar jag fan hem till farmor eller Camilla!
Det räcker väl att han kom hit i vintras förra året och sa till pappa att han borde skilja sig från mamma och massa shit för att hon har ett problem som är hans problem också!?
När jag vaknade för ett tag sen såg jag att Magnus låg i sängen och sov, jag gick in i Robins rum och ser några tomma ölburkar så han har suttit här imorses och supit sig full när jag sovit!
Jag hatar han och vill ha bort han nu!

Someday you'll see :) <3 -  Very soon :)
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0