Fortfarande sjuk.. -.-

Hejsan.
Onsdag idag och jag är fortfarande sjuk, har feber och en irriterande hosta så idag blir det att vara hemma men imorgon är det skolan som gäller.
Igår var jag och köpte nya skor oså, ett par svart-lila från Deichmann sko.
Frida hängde med till siba igår och det var hur kul som helst.
- Hon och hennes jävla kommentarer! xD HAHAHA! :D

När vi kom hem från siba satt vi ute på gården och åt upp resten av MacDonaldsmaten som vi vart och köpt på vägen hem, och sen gick vi upp och hon satte sig vid datorn och jag la mig i sänge och väntade tills hon var klar, men det tog sin lilla tid att flytta sig från datorn kan jag ju bara säga :p
Satte mig och kollade bilddagboken och msn sedan gick vi bort till torpa där vi träffade Robin och han var snäll och köpte cigaretter till mig :) Så nu har jag cigg, men ingen tändare :(
Den bara POFF försvann igår när jag bäddade sängen.. :s
Nej, nu ska jag göra te och mysa ner mig framför en film! :)

Someday you'll see :) <3
Tjings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0