F a c k f a c k! Fack, fack, fack, fackin' freak me!

Hellou! :)
Hej, vaknade vid 10 i 3 idag och det är ju ganska dåligt men skönt att få sova ut :p :)
Skulle börja vakna tidigt så jag vänjer mig vid att gå upp tidigt nu när skolan börjar nästa tisdag!
Ska bli rätt gött ändå att börja skolan, men om det blir som förra året vet jag inte, men det skulle ju inte förvåna mig men jag ska försöka gå varje dag! (y)
Vad som händer idag vet jag inte, ringde Frida för en stund sen och kollade om vi skulle träffas en stund och det ska vi nog göra snart :)
Ska ta och ringa henne när jag skrivit klart. :)
Vad vi hittar på vet jag inte.. Hon ska träffa Sebbe senare iaf så vi hinner inte träffas jätte mycket.. :s
Träffas inte alls mycket nu.. :(
Men det blir det nog ändring på. :)
Har suttit ute med Robin på balkongen i ungefär en och en halv timme nu och bara tjötat! :)
Det har blivit ganska mycket nu.. :)
Näe, en kissepaus och sen ringa Frida kanske? :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Havvaha, kom det ifrån dej? :O Du chockar mej xD



På komvux vid vattenpalatset :)



<3<3

2009-08-10 @ 20:40:34
URL: http://saavefors.blogg.se/
namn? JenU ♥

Hehe ;)



Hoppas verkligen att du kommer att sköta skolan, så du inte slutar som mej nu. Då kommer du att ångra dej totalt mycket ..



Love ya <3<3

2009-08-11 @ 10:37:10
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0